ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ - ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΕΣ www.metaphrasisoffice.gr


Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

ΑΛ. ΜΕΝΤΖΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: «ΔΕΧΟΜΑΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ»

Ο πρώην τεχνικός διευθυντής της γυναικείας ομάδας χάντμπολ της Ορμής, Αλέκος Μεντζελόπουλος, έκανε την εξής δήλωση: «Δέχομαι ενοχλήσεις από ανθρώπους στην Πάτρα, αλλά και από άλλες περιοχές της Ελλάδας για οικονομικές εκκρεμότητες της ομάδας χάντμπολ της Ορμής από το Λουξ Cup, αλλά και παλιότερα. Θέλω να ενημερώσω άπαντες ότι προσωπικά δεν έχω καμία ευθύνη για αυτές και ότι δεν ήμουν έμμισθος στον σύλλογο. Στην Ορμή έβαζα λεφτά από την τσέπη μου, δεν έπαιρνα. Έχω μεγάλη αγάπη για το χάντμπολ και τα τελευταία χρόνια προσπάθησα να βοηθήσω την ομάδα με την εμπειρία μου στον χώρο. Όλα αυτά που αναφέρω, τα γνωρίζει ο πρόεδρος, κ. Κόγκας, με τον οποίον, η μόνη επαφή που έχω τον τελευταίο ενάμιση μήνα είναι μόνο μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο».

πηγή: http://pelop.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.